TAZE YUMURTA VE KÖY TAVUĞU

TAZE YUMURTA VE KÖY TAVUĞU
TAZE YUMURTA VE KÖY TAVUĞU ( HELAL KESİM ) -0531 212 0986

15 Kasım 2013 Cuma

BİZ TAVUKLARIMIZA SEVGİMİZİ DE VERİYORUZ...

                       
                                        

Hayvan sevgisi bana, başta sevgili dedem Selçuk SEZAL olmak üzere ailemden kalan, içime işlemiş bir duygu. Hayatım boyunca hep hayvanlarla iç içe oldum. Yarış atı yetiştiriciliği ile başlayan hayvan büyütme, yetiştirme merakımız, koyun, keçi, köpek,kuş ve balıktan sonra şimdi de tavuk ile devam ediyor. Hobi olarak başladığım tavuk yetiştiriciliği işi, önce eniştem Ertan SAYINER ve dedemin desteği ile küçük bir kuluçka makinası yapmak ile başladı. Bunu sadece çiftliğimizdeki 3-5 tavuğun yumurtasını kuluçka makinasına koyarak civciv üretmek, bu civcivleri beslemek,bakmak ve büyütmek için yapmıştık. Bu kadar ilerleyeceğimizi hiçbirimiz tahmin etmedik. Kuluçkadan çıkan civcivler çok sağlıklı ve birkaç ay sonra da, çiftliğimizde doğal ortamlarında büyümüş olan tavuklarımızın yumurtaları çok lezzetliydi.


Geniş bir aileye sahip olduğumuz için, ürettiğimiz tavuk ve yumurtaları kendimiz tüketmeye başladık. Bu işe her geçen gün ilgim arttı ve araştırmaya başladım. Araştırma aşamasında, marketlerden aldığımız tavuk ve yumurtaların çok sağlıksız koşullarda üretildiğini gördüm. Bunu hepimiz biliyoruz zaten ama herkes göz görmeyince gönül katlanır mantığı ile hareket edip, gözlerini kapatıp bilinçsizce bunları tüketmeye devam ediyor. 


Ben de öyle hareket edenlerdendim. Ama artık bu işi yapmak zorundayım. Çünkü araştırmalarımda gördüklerim hayal ettiğimden de beter. Artık marketlerden tavuk almam,dışarıda, herhangi bir yerde tavuk  yemem ve çevremdekilere yedirmem mümkün değil. Biz artık çiftliğimizde, doğal şartlarda, sağlıklı olarak ürettiğimiz tavuklarımızı tüketiyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder